کانون های فرهنگی و تربیتی استان اردبیل

وبلاگی در مورد برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی

کانون های فرهنگی و تربیتی استان اردبیل

وبلاگی در مورد برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی

مصاحبه با یکی از اعضای انجمن راهیان حج

  • چه کسی به شما گفت که به حج می روید و چه احساسی داشتید وقتی این خبر را شنیدید؟
  • پدرم این خبر را به من دادند و احساس من غیر قابل توصیف بود.
  • اعضای خانواده بعد از شنیدن خبر مسافرت شما چه احساسی داشتند؟
  • ضمن خوشحالی برای بنده احترام خاصی می گذاشتند و مکرراً احترام بنده را به کوچکترها سفارش می کردند.
  • وفتی به آنجا رسیدید چه کاری انجام دادید؟
  • پس از رسیدن توجیه و توصیه های لازم مدیر کاروان و عالم کاروان و بعد از غسل زیارت و وضو گرفتن به حرم مطهر پیامبر مشرف شدیم.
  • از بهترین لحظات این سفر برایمان بگویید؟
  • لحظه ای که مناره و حیاط مسجد النبی را با چشم دیدم تعجب کردم که خدایا حقیقتاً این نعمت( مشرف شدن به فبر مطهر) خواب است یا بیداری، نمی توانم توصیف کنم، زبان و عقل من عاجز است.
  • آیا می خواهید دوباره آن لحظه برسد و به آنجا بروید؟
  • دوباره نه، بلکه تا زنده ام هر سال، هر ماه نصیب من و تمامی آرزومندان گردد.
  • آیا در آنجا به جاهای تاریخی رفتید نام ببرید؟
  • بله. مسجر قبا، مسجد حدیبیه، مسجد حضرت فاطمه زهرا(س)، عرفات، مسجد شجره، کوه ثور، احد، و...
  • می توانید در مورد کوه ثور برای ما توضیح بدهید؟
  • کوه ثور. وقتی که مشرکان مکه تصمیم داشتند پیامبر اکرم(ص) را بکشند، حضرت شب از منزل خارج شده و به طرف کوه ثور رفتند و در آنجا به اذن خداوند در امان ماندند.
  • در آخر اگر حرفی دارید، بفرمایید.
  • آرزو دارم که خداوند به تمامی دوستان و آشنایان و اقوام و مربیانم و تمامی مسلمانان آرزومند توفیق این سفر را عنایت فرماید.

منبع: ماهنامه نسیم کانون الزهرا گرمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد